26 lipca 2023

Skala od 1 do 10

 

Wahadełko wróżebne skale wróżby

Zamiast samych cyfr można użyć wartości procentowych jednak taka skala wydaje mi się prostsza i łatwiejsza w odczytach..

Czasem zastanawiamy się czy ktoś nas lubi ale czy na tyle bardzo by się z nami przyjaźnić? czasem ktoś jest nami zainteresowany, ale czy na tyle bardzo by coś z tego wyszło?  Odczyt ze skali trochę to przybliża. Najczęściej zaczynam pytanie od ,,jak bardzo.." ale można też ,,jak często.." , ,,jak dużo"

Załóżmy, że ktoś chce wiedzieć jak bardzo się komuś podoba. Proszę wahadło by to określiło w skali od 1 do 10.  Tak jakby miało przyznać punktację:) załóżmy że pokazało 8 a więc dosyć mocno i może coś z tego być.. Możemy dalej dopytywać jak bardzo nas pożąda, jak bardzo chce utworzyć z nami trwałą relację lub np jak bardzo jest ktoś skłonny do zdrady?

Oczywiście skala przydaje się nie tylko w relacjach.. Możemy pytać jak bardzo nasz projekt jest dopracowany? Jak bardzo szef docenia moją pracę?  Lub analizować siebie np jak bardzo jestem kreatywna? Jak bardzo przykładam się do swoich obowiązków? Itp

Mi czasem zdarza się przed zakupem jakiejś książki ocenić jak bardzo będzie mi się podobać lub jak wysoka jest jej wartość jeśli chodzi o zawartą treść. Ostatnio miałam 3 i pół na pewną książkę. Totalne rozczarowanie. Tylko na końcu książki znalazłam coś co może mi się przydać i zainspirować, ale to 3 strony na całą książkę:(  inny przykład pytałam o to jak wiele szkód wyrządzi mi nornica w ogrodzie w lipcu. 2/10 czyli nie wiele i faktycznie chyba udało się ją przegonić za to raz pojawił się kret: P 

Trzeba pamiętać, że te wartości mogą się zmieniać szczególnie jeśli pytamy np jak bardzo ktoś nas lubi bo w miarę poznawania nas i nawiązywania relacji wartość może się zwiększać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz