07 sierpnia 2023

Wahadełko a przemeblowanie

 Mam komodę która z początku wydawała się niezbyt trafnym zakupem. Za dużo szuflad za mało można w niej pomieścić..  Stała przy drzwiach ale to nie było dobre miejsce. I tak wpadłam na pomysł że zapytam wahadełka gdzie powinnam ją ustawić. Do wyboru były dostępne dwa miejsca. Stanęłam pomiędzy nimi i patrzyłam w którą stronę odchyli się wahadełko. Zastosowanie się do jego rady było strzałem w 10. Komoda wylądowała obok łóżeczka córki i świetnie się sprawdza do przechowywania jej rzeczy:)

Tak odkryłam kolejną pomocną i praktyczną stronę wahadełka. Idąc tym tropem zaczełam pytać także o najlepsze umiejscowienie dla konkretnych przedmiotów. Wiadomo że dobrze jest gdy każdy przedmiot ma swoje przypisane miejsce na które należy je odkładać. Trzeba tylko to miejsce znaleźć.

Także przy gruntownych porządkach wahadełko może być bardzo pomocne. Zdaża mi się pytać czy dany przedmiot będzie mi jeszcze potrzebny? Czy może powinnam go oddać? A może wynieść np na strych? W ten sposób można doskonale uporządkować swoją przestrzeń..

Z wahadełkiem możemy przejść przez cały proces jakiegoś remontu.. Bo nowe rzeczy mają się nie tylko podobać ale być praktycznymi i przyjemnymi w użytkowaniu. 

Ja z pomocą wahadełka dobieram także fahowców. Naprawdę to duża oszczędność czasu i pieniędzy gdy wybierze się kogoś kto konkretnie i tak jak należy zrobi to co chcemy. 

Remont przemeblowanie wahadełko i dom


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz