11 września 2024

Przykładowe pytania

 Jeśli chcesz ćwiczyć z wahadełkiem tak jak ja korzystając z planszy dotyczącej określania czasu jakiegoś wydarzenia, ale nie masz pomysłu o co je pytać lub jak zadawać pytania to poniżej przedstawię pytania które ja stawiam wahadełku minimum raz w miesiącu:)

Kiedy czeka mnie załatwianie urzędowych spraw?

Kiedy powinnam uważać na wypadki?

Kiedy powinnam uważać na oszustów lub złodziei?

Kiedy spotkam kogoś znanego mi z odległej przeszłości?

Kiedy nadarzy mi się szansa lub okazja?

Kiedy będę miała najzgodniejsze /najtrudniejsze relacje z osobą x?

Kiedy czeka mnie dzień przemyśleń i wniosków?

Kiedy poznam kogoś nowego?

Kiedy czekają mnie prace w ogrodzie?

Kiedy uważać na kłótnie i konflikty?

Kiedy czeka mnie najfajniej spędzony czas z córką/ rodziną?

Kiedy uważać by się nie spóźnić?

Kiedy powinnam zwrócić uwagę na swój stan zdrowia/lub kogoś innego?

Kiedy czekają mnie problemy/ trudności?

Kiedy czekają mnie nie planowane wydatki?

Kiedy powinnam uważać na nerwy /stres?

Kiedy czeka mnie twórcza ekspresja?

Kiedy wykonam zabiegi upiększające?

Kiedy czekają mnie problemy ze sprzętem elektronicznym?

Kiedy będę miała najwięcej kontaktów ze znajomymi?

Kiedy czeka mnie ciężka nie przespana noc?

Kiedy otrzymam ważne informacje?

Kiedy wydarzy się coś ważnego związanego ze mną/ lub osobą x?

Kiedy najbardziej będą dokuczliwe warunki atmosferyczne?

Kiedy będę najwięcej chodzić? ( dzień w którym jesteśmy non stop na nogach)

Kiedy otrzymam jakąś ofertę/ propozycje?

Kiedy będę musiała dochować tajemnicy?

Kiedy uważać na niespodziewanych gości?

Kiedy powinnam zwrócić uwagę na stan roweru/ samochodu?

Kiedy ważne będą spotkania?

Kiedy powinnam zawrzeć umowę/ kontrakt?

Kiedy powinnam sprzedać /kupić x?

Kiedy powinnam wprowadzić zmiany w x?

Kiedy nastąpią zmiany w moim życiu/ domu /pracy?

Kiedy dostanę prezent?

Kiedy spędzę czas w tłumie?

Kiedy czeka mnie ważna/ ciekawa rozmowa?

Kiedy ważne będą zdjęcia/ dokumenty/ pieniądze/ cokolwiek?

Kiedy najbardziej zadowolona z jakiejś osoby lub jakiejś rzeczy?

Kiedy czeka mnie miły fajny dzień?

Kiedy coś wywoła mój gniew?

Kiedy czeka mnie smutek?

Kiedy wpadnę na fajny pomysł?

Kiedy będę dużo sprzątać?

Kiedy nauczę się czegoś nowego?

Kiedy będę podróżować?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz