02 czerwca 2024

Ćwiczenia z wahadełkiem

Moje ćwiczenia z wahadełkiem opierają się głównie na określaniu czasu jakiegoś wydarzenia, najdokładniej jak to możliwe czyli co do dnia.. Pozwala to nie tylko na utrzymaniu wprawy we wróżeniu, ale też obserwowaniu jak realizują się te wróżby w praktyce. Wahadełko wskazuje na dzień w którym dane wydarzenie najbardziej pasuje do tego o co pytamy, bądź wskazuje na szczególne wydarzenie związane z naszym pytaniem. 

Przykładowo pytałam kiedy będę zmagać się z wyłączeniem prądu? (2 kwietnia) tego dnia pojawił się problem z ładowaniem telefonu. Czyli nie było dosłownie wyłączenia prądu ale problem z telefonem lub ładowarką sprawił, że nie mogłam go pobierać. Czyli sytuacja zbliżona do tego o co pytam.

Inny przykład: kiedy będę najbardziej zadowolona z własnych rozsad warzyw? (1 maj) tego dnia robiłam podział rozsady pomidorów. Przeglądałam, które zostawię sobie, a które oddam mamie. Czyli znów nie było tu dosłownie satysfakcji z rozsad ale szczególne jej przeglądanie i wybieranie najładniejszych sztuk.

Znacznie częściej objawia się druga opcja czyli szczególne wydarzenie związane z naszym pytaniem. Dzień w którym wydarzy się coś ważnego lub coś innego niż zazwyczaj w kwestii o którą pytamy. 

Przykład: kiedy czeka mnie przejażdżka rowerowa z córką? ( 4 marzec) rowerem jeździmy bardzo dużo, prawie codziennie lecz tego dnia wydarzyło się coś bardzo złego. Miałyśmy mały wypadek. Przewróciłyśmy się i trochę się potłukłyśmy. Na szczęście nic poważniejszego się nie stało.

Inny przykład: kiedy spędzę najfajniejszy czas na dworze/ pod gołym niebem? (30 lipiec) latem pewnie jak większość ludzi, spędzamy bardzo dużo czasu na świeżym powietrzu, ale tego dnia były dożynki i atrakcje dla dzieci. Spędziliśmy tam bardzo miło czas.

Inny przykład: kiedy będę zachwycona naturą? (25 września) dzieci w przedszkolu miały przygotować kącik jesienny. Podziwiałam kompozycje jaką stworzyły:) czyli znów nie dosłownie naturą tylko jej darami i tym co można z tego stworzyć.

Większość wróżb realizuje się jednak bardzo konkretnie i szczegółowo.

Np którego dnia tygodnia ważne będą pieniądze? Sobota. Kupowałam chleb i przy okazji miałam dużo drobnych, które Pani sprzedawczyni chętnie mi zamieniła na "grubsze". Chciała sobie rozmienić by mieć z czego wydawać resztę.

Inny przykład: kiedy będę coś dźwigać? (15 kwiecień) potrzebowałam przesunąć dużą kastrę wypełnioną już ziemią w inne miejsce.

To tylko kilka przykładów z życia wziętych. Robiąc notatki wymyślam na bieżąco jakieś pytanie lub korzystam z listy stałych pytań, które interesują mnie najbardziej. Ciekawe jest to że gdy analizuje sobie jakiś tydzień lub miesiąc intuicja podpowiada mi pytania o rzeczy które faktycznie mają się wydarzyć w danym miesiącu.. Czyli codzienna praktyka ewidentnie pobudza intuicję oraz wzmacnia nasze przeczucia. Plansza z dniami tygodnia, miesiąca i miesiącami jest moją ulubioną i najczęściej przeze mnie używaną.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz